4 Kasım 2014 Salı

AMAÇ?

Dün akşam hazırlamaya çalıştığım bir sunum beni bir blog açmaya itti. Öyle ki, internette aradığım pek çok şeyin Türkçe kaynağı olmaması beni deli etmişti ve kısıtlı İngilizcemle çeviri yapmak durumunda kaldım.

Toplumumuzda yabancı dilin öneminin sürekli vurgulanması son yıllarda ortaya çıkan ''Türkçe nereye gidiyor?'' gibi soruların ortaya atılmasına sebep olmuştu haklı olarak. Elbette yabancı dil önemli ancak sahip olduğumuz muazzam bir dilimiz var ve kendi dilimizin kendi toplumumuzda ikinci plana atılmaya başlanması büyük bir sorun benim gözümde.

Bu blogda her ne kadar akademik değeri olmasa da pek çok alanda birilerinin işine yarayacak kaynak bilgilere yer vereceğim. Aslında bir genel kültür bloğu gibi görünebilir ama bilgim olduğu pek çok konuda da daha detaylı bilgilere inebilirim diye düşünüyorum ve umarım burada yazacaklarım birilerinin işine yarar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder